Thursday, March 19, 2009

Warkah Munajat

Salam,

Bayangku Dahulu - maaf.. aku masih lagi tidak dapat melupakanmu.. aku tahu yang kau sedang berbahagia kini dan aku amat gembira mendengarnya.. aku amat berterima kasih kerana mu aku lebih kuat kini.. kuat dalam mengahadapi kehidupan seharian.. walaupun tanpa kau mengetahuinya.. walaupun tanpa kata2 semangat darimu.. walaupun tanpa balas kasih sayangmu.. aku tetap berdiri teguh disini.. berbekalkan bara sayangku padamu yang aku rasa tak akan pernah padam.. selamanya..

Orang Yang Aku Sayang - maaf.. sebab aku masih tidak dapat membuang perasaan sayang aku padamu.. walaupun ku tahu kau sudah berteman.. tapi percayah.. aku sentiasa berdoa somoga kau sentiasa diberi rahmat dan kebahagian.. walaupun kau bukan kumiliki.. tetapi hatiku kini telah berada dengan mu.. yaa. hanya kamu..

Yang Menaruh Harapan Padaku - maaf.. aku adalah 'sesuatu' yang tidak berbaloi untuk dimiliki.. mungkin aku seperti tidak memahami perasaanmu tetapi percayah aku lebih memahami apa yang tersirat dari yang tersurat.. aku tidak mampu memberi apa yang ku tak punya.. kerana 'hati' ku satu.. dan tak mungkin dua atau tiga..

Sahabat2 serta Kawan2 ku - maaf - kadang2 SMS pun x berbalas.. telefon tak terjawab.. kerana masa terbatas.. insya allah, ada masa kita bersua... kerana kalian tempat aku bersuka.. berketawa.. walaupun aku sedang menyembunyikan duka.. terima kasih..

TUHANKU - maafkan hambaMu ini.. walaupun ku tahu cinta dan sayang padaMu lebih abadi tetapi hambamu ini sering tersilap menaruh perasaan itu pada sesuatu yang fana..
TUHANKU - maafkan hambaMu ini.. walaupun ku tahu rindu padaMu lebih bermakna tetapi hambaMu ini sering tersilap mencurahkan perasaan itu pada yang tak patut punya..
Cuma ku berharap.. semasa nafasku berada di penghujung.. agar setiap cinta ku akan terungkap.. setiap kasihku akan terucap.. setiap rinduku akan tersingkap.. hanya padaMU TUHANKu yang satu..

Daripada,

Aku, yang bernama Manusia...


Wallahhuallam...

3 comments:

:::jillian de jill::: said...

putus cinta ke?... adoi yai....

:::jillian de jill::: said...

baru je baca pasal hari semua rahsia diungkapkan... waaa... berkenan tapi melepas eh.. alah... tak de jodoh lah tuh... kadang sahabat baik tak sesuai jadi isteri...

KaFnUn said...

ekeke.. yups... akak btol.. xde frust la.. saje menulis skdar untuk meluahkan.. itu je.. :)