Wednesday, November 14, 2007

Pukul Lapan


ermm.. tadi pkol 8 tadi lepak2 kat kedai makan.. lepas balek dari gym singgah solat jap.. lepas tu terus ke deretan gerai2 yang ada kat sini.. hari ini aku puasa...
berbuka tadi pun sempat teguk air kosong je.. jadi laa.. ni perut tgh lapar ni.. heheh
mcm biasa menu aku.. berlegar legar antara mee goreng basah ataupun char kotiaw.. huhuhu
itu je yang menarik selera aku.. tgh menunggu hidangan aku sampai.. mata aku melilau melihat meja2 di sekeliling..
aku je yang sorang2 lepak kat sini.. huhuh.. yang lain kebanyakkannya bertiga.. berempat laa..
adeii..
tak bole jadi ni.. busan la pulak.. mula la jari aku memicit keypad handphone aku.. ngajak member join aku sekali.. huhhuh.. xpe laa.. selamat la ada kawan yang sekepala.. yang jenis x kisah kalau aku ajak.. hahahah
huhuh.. kdg2 aku rasa bersalah pulak.. ajak kawan2 teman aku.. lepak2.. mana la tahu kan kalau mereka ada komitmen lain.. jadi macam terpaksa pulak keluar dengan aku.. adeii..
tu pasal kadang2 aku ambil berat sangat tentang kawan2 aku.. tapi kadang2 ada kawan2 aku yang salah sangka dengan sikap ambil berat aku ni.. yelaa.. ada yang mengatakan aku ada udang disebalik batu..
hahah.. yang aku tahu.. mee goreng yang selalu aku makan tu ada laa udang disebaliknya.. tak tahu pulak aku disebalik aku ada udang pulak... ( elehh.. buat lawak kunun)
tapi tak apa la.. janji aku x pernah sakitkan perasaan orang lain.. mulut orang pun kita tak boleh hendak tutup.. kita tak boleh nak puaskan hati semua pihak.. walaupun kita menginginkannya..
wallahhuallam..

3 comments:

tun teja said...

kul 3 pagi pun dia ajak member kuar gi mamak. gagag..pehtu tinggalkan tun sensorang!!

perghh komen ni leh wat kontrevorsi nih

Anonymous said...

huhuh.. jgnn tunn.. jgnn.. hahahah

KeL@T said...

kol 3 pagi kelat udah bdengko... siap layan mimpi nan indah2 lagikkkk... huhuhu... sowi la ek, kelat idok le dpt nak nemankan mike... keh keh keh... sibuk jer org tua nih... :-p

uiks.. ngape dibior tun sensorg tuh wehhhh.. kang kena sambo dek linto pulakkk.. naye jer anok dara tuh... ngeh ngeh ngeh... ;-)