Wednesday, December 26, 2007

Blur

BLUR...
aku tak tahu mana datang perkataan ni..yang aku tahu monitor blur ada la.. hahah. pada pemahaman aku laa .. blur yang mengambarkan keadaan seseorang tu.. adeii.. ntah laa tak tahu macam mana nak terangkan.. cuma pernah mengalami je la.. hahaha

dan hari ni merupakan hari blur aku.. selamat hari blur buat aku.. hahaha... entah laa.. tak tahu laa.. hari ni aku macam takde perasaan.. kosong.. dalam fikiran pun kosong.. kawan yang rapat dengan aku perasan laa kalau aku tengah blur.. tanya sepatah jawab 1/5 patah... hahaha..

dan yang paling aku benci sekali bila aku 'meraikan' hari blur ni.. semua kerja aku tak menjadi laa.. bayangkan laa.. bila jumpa dengan pelanggan pun.. bila dia tanya aku buat tak ambil endah.. ngangguk2 je.. adeii..

aku ni jenis yang mengutamakan kepuasan pelanggan yang aku layani.. aku amat mengutamakan PR aku.. tapi bila jadi seperti hari ni.. aku tak boleh nak kawal.. di luar kemampuan aku.. walaupun benda ini amat2 jarang berlaku pada aku.. tapi kehadirannya amat merunsingkan..

sukar bagi aku mengahadapi hari yang sebigini.. kepuasan bekerja aku tidak capai matlamat la kiranya.. sebab kepuasan kerja aku ada dua. . pertama kepuasan pelanggan.. kedua kualiti kerja.. dan bila kepuasan pelanggan itu tidak lagi 100% serta kualiti kerja aku yang aku jangkakan hari ini merosot..

dan buat masa ini salah satu ubat blur ni adalah tido.. jadi hari pun dah nak tengah malam... aku nak tido dulu .. walaupun mata tak mengantuk pun.. tapi paksa je la.. rela terpaksa... hehehe


Wallahhuallam..

3 comments:

tun teja said...

huhu.. blury kafnunn..

KeL@T said...

kelat pong blurr rinih... hahaha... salam tahun baru ekkkkk... kim salam kat si dia tu ekkkk... kasik cobet pipi diaaaa...

KaFnUn said...

huwahuwa.. meh masuk kelab blur seperak.. meh meh..