Monday, January 7, 2008

Membuka Pintu Kebahagian

Semalam dalam lebih kurang jam 12 malam laa.. sedang aku membaca buku.. macam biasalaa.. kalau nak bijak mesti la rajin.. ahaha.. adeii

macam biasa la jugak.. YM aku memang sentiasa terbuka.. tiba2 satu masej keluar.. dari seseoarang yang tidak pernah aku kenali sebelum ini... pelik jugak..

aku sertakan serba sedikit perbualan aku dengan dia pada malam semalam...

azhr_aidi : xde la.. saya selalu baca blog awal
capslock_ok : ooo.. ye
keazhr_aidi : ha ahh.. tapi maaf lah.. sbb saya x tinggal mesej
capslock_ok : xpe.. xkisah
azhr_aidi : saya cakap jangan marah ya..
capslock_ok : ermm.. ye ngape.. aku bukan jenis pemarah.. :))
azhr_aidi : saya ade baca bloh awak yg tajuk 'pintal buih' tuh
azhr_aidi : pada pendapat saya laa.. x patut awak tulis macam tu
azhr_aidi : jika tuhan sudah amanahkan awak untuk bahagiakan seseoarng
azhr_aidi : mengapa perlu lari?
capslock_ok : aku tak lari..
capslock_ok : cuma..ermm.. susah la nak cakap
capslock_ok : :-?
azhr_aidi : saya tahu.. awak tak berniat nak tulis mcm tu kan
azhr_aidi : saya rasa itu bukanlah bayangan tentang peribadi awak
azhr_aidi : awak ni bukan jenis macam tu
capslock_ok : uwahh.. macam nujum plak ko ni
capslock_ok : boleh ramal2 orang
capslock_ok : dasyat :))
azhr_aidi : takde la samapi nujum
azhr_aidi : tapi la kan.. awak tulis benda tu
azhr_aidi : cuma untuk sedapkan hati awak sahaja kan
azhr_aidi : saya agak.. awak penah kecewa
azhr_aidi : bukan dikecewa.. tapi kecewa kerana kasih tak kesampaian
azhr_aidi : betol dak..?
capslock_ok : hahahah
capslock_ok : xde laa.. aku ok apa..
capslock_ok : hahaha :))
azhr_aidi : saya baca blog awak dari mula lagi
azhr_aidi : siapa bayang yang awak mention dlm blog tu..?
azhr_aidi : saya tabik pada awak sebab masih memendam rasa
azhr_aidi : sebab nak jaga hati dia.. awak tak cakap pun pada dia
capslock_ok : adeiii
capslock_ok : sudah la.. jgn la citer benda tu
capslock_ok : dah lupa dah pun benda tu...
capslock_ok : hahaha :))
azhr_aidi : jangan tipu laa..
azhr_aidi : dari apa yang awak tulis saya tahu
azhr_aidi : awak takkan mudah lupakan dia kannn...
azhr_aidi : saya harap awak sabar ya..
azhr_aidi : lagi satu...
azhr_aidi : awak ni terlampau merendah diri
azhr_aidi : mmg saya tak pernah jumpa awak
azhr_aidi : tp dari punulisan awak saya dapat gambarkan
azhr_aidi : awak seorang yang amat unik..
capslock_ok : hahahahah
capslock_ok : :))
capslock_ok : adeiii
capslock_ok : macam barang antik la plakk.. unik2
capslock_ok : hahaha
azhr_aidi : bukan la macam tu
azhr_aidi : xpe laa.. lain kali kita sembang lagi ya
azhr_aidi : saya ada hal kejap
azhr_aidi : ingat.. 'manakala engkau tersenyum sedangkan hatimu yang penuh dengan duka dan nestapa, maka sesungguhnya engkau sedang meringankan beban dan membuka satu pintu kebahagiaan'
azhr_aidi : jadi.. senyum2 selalu ya...

pelik jugak mamat ni... ntah mana datangnya.. tapi aku rasa apa yang dia cakap kadang2 ada yang benarnya... 'kita boleh menipu perasaan sendiri tapi tak boleh menipu diri sendiri'.. aku pun tak berapa paham sangat apa yang dia cakapkan tu.. pelik jugak.. aku ingat aku saja yang selalu cakap bahasa halus ni.. rupanya ada lagi yang seangkatan dengan aku... hehehe


Wallahhuallam...

No comments: